CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Saturday, April 24, 2010

.: KoNvoI NasioNaL 8 Mei 2010 :.

Salam..Khas berkenaan konvoi:
(rujuk artikel sebelum ini)

Sehubungan dengan itu, kami selaku pihak penganjur ingin memohon kerjasama daripada pihak tuan/puan agar dapat mewar-warkan dan membuka pendaftaran konvoi kepada para mahasiswa di (nama universiti/kolej) selama 4 minggu sebelum 01 Mei 2010. Pihak tuan/puan perlu mengumpul nama , KP dan nombor daftar kenderaan yang akan bergerak dari masjid masing-masing . Maklumat hendaklah dihantar kepada pejabat MAPIM sebelum 01 Mei 2010

Perincian program :

1. Tarikh : 08 Mei 2010

2. Acara : Bermula Asar hingga malam

3. Tempat Konvoi bermula: Berhimpun di Masjid universiti/kolej atau masjid masing-masing yang ditentukan oleh pihak penganjur negeri menuju ke Stadium Shah Alam.

4. Masa Sampai : Semua kenderaan konvoi hendaklah sampai pada waktu asar pada 08 Mei 2010 (Bermula tergantung kepada pihak penganjur universiti/kolej tapi sampai sebelum asar 08 Mei 2010).

5. Jumlah penglibatan : Setiap universiti/kolej 05 ke 30 kenderaan.

Segala kerjasama dari pihak tuan/puan kami dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih. Harapan kami agar kerjasama yang terjalin ini akan berterusan di masa akan datang. Untuk sebarang pertanyaan, pihak tuan boleh menghubungi Encik Mustapa Mansor di talian 0123333825 , Ketua Kordinator Konvoi Nasional Untuk GAZA atau Cik Ismaruzaini binti Ibrahim di talian 019-3837490, Koordinator IPT/IPTS Konvoi Nasional Untuk Gaza.

"Bebaskan Palestin,Bebaskan masjid Al-Aqsa"

sumber dari website viva palestina,click here..

p/s: di UIA,SRC 2009/2010 dalam proses mendapatkan persetujuan dari Clubs yang berminat untuk menyertai konvoi ini..antaranye QYC,JKQ,Journalism Club,Al-Aqsa Society dll..sekiranya anda dan juga kelab anda berminat,sila hubungi Presiden SRC,Saudara Muhammad Firwan bin Norliza untuk maklumat lanjut..0125829252..

0 comments:

.: Popular Posts :.