CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Monday, August 23, 2010

.: KeNaNgaN YanG TeriNdaH :.



bila yang tertulis untukmu
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku

namun,takkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang telah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah


lagu lama..payah jgk ak nk ingat balik lirik lagu kumpulan Samsons ni..entah betul ke tidak ak pun tak sure sangat..huhu..maaf kan daku samsons..diorang dah tak de lagu baru dah rasenye..ataupun diorang ade lagu baru tapi ak yang tak de update psl mereka..samada dua kemungkinan tu je..

Ya Allah,nape aku citer pasal samsons pulak ni..ok2,cukup psl samsons..silap letak tajuk ni,jadi teringat kat lagu samsons..ak bkn nk bercerita psl samsons pun..ak nk post gambar jer kali ni..gambar kenangan sewaktu short sem aritu..mcm yang ak janjikan dlm post yang sebelum ini..

Gambar-gambar kenangan di Kem Profesionalisme 2010 yang telah berlangsung di Kem RELA Wilayah Timur,Kuala Berang,Terengganu pada 30 Jun hingga 3 Julai 2010..aku tak bercadang nak letak description untuk setiap gambar..biarlah gambar yang berbicara..huhu..jadi,kalau ada rasa tak berapa nak clear pasal gambar-gambar ni,sila la bertanya ye..hanya sebahagian gambar je aku letak description..




sesi cubit mencubit pipi bersama kak sakinah..yang depan tu macam tak sakit je kena cubit..hmm,musykil2..


ni baru betul cubit..siap dengan mimik muka..




Barisan 'judge' untuk debat muslimin vs muslimat - nizam, firdaus dan sorang komiti form 5 (x ingat nama..huhu..maaf)..=)


Barisan 'judge' untuk debat muslimin vs muslimat - pejan,hasyir n kishen..





peserta2 muslimat - poster effect


Slot mari berfikir bersama Ridzuan Othman dan Ariff Azhar (Kishen)..


sesi riadah - kena seimbangkan pengisian..


Barisan fasilitator dan komiti muslimat..ade Atiqah,Fatihah,Izzah,Zahidah..cuba teka siapakah yang berada dibelakang tiang kecik tu?











Slot perang - seperti ade yang tidak menyedari bahawa mereka akan berperang selepas ini..


Slot perang - sedang bersiap sedia..baris,luruskan barisan anda..



sesi memanaskan badan oleh 40 penyamun diketuai ketua penyamun yang sedang tersenyum..hehe..


menyeksa tawanan perang..huhu..muka putih dengan tepung cap kapal layar..


komiti angkat bendera putih,menyerah kalah..bukan saja2 menyerah tapi salah satu strategi perang..last2,kalah sungguh..huhu..


timbalan pengarah II yang sangat berkaliber dan sangat digeruni-Ridzuan Othman..


Kishen dan jugak aku berlatarbelakangkan medan peperangan..rilek je ambil gambar time peperangan berlangsung..hehe..


Slot resolusi di ketuai Kem Komandan-Bro Ashraf Ramli..


Sesi soal jawab oleh fasilitator muslimat..


slot resolusi lagi-gambar peserta muslimat pulak..


Slot resolusi lagi-supporter dari belakang..=)





sesi fotografi bersama Ustazah Hanita,fasilitator-fasilitator muslimin dan muslimat serta barisan komiti muslimin dan muslimat yang terdiri daripada pimpinan pengawas form 5..

sesi fotografi bersama Ustazah Hanita,fasilitator-fasilitator muslimin dan muslimat serta barisan peserta muslimin yang terdiri daripada pimpinan pengawas form 4..


sesi fotografi bersama Ustazah Hanita,fasilitator-fasilitator muslimin dan muslimat serta barisan peserta muslimat yang terdiri daripada pimpinan pengawas form 4..bersama bendera peserta juga..huhu..


Terima kasih kat komiti dan jgk alumni terutamanya cerrah atas jemputan ke kem profesionalisme ni..ak telah bagi yang terbaik dengan pengalaman dan ilmu yang tak seberapa..niat di hati mahukan korang berubah menjadi insan yang lebih baik dan yang lebih utama menjadi pemimpin yang lagi baik dari sebelum ini..abg tak dapat mengubah diri korang sekiranya korang sendiri yang tak nak berubah..abg cuba yang terbaik untuk memberi kesedaran..selebihnya bergantung kepada korang..abg percayakan korang..semoga SHAMS terus maju dan dapat mengekalkan bi'ah solehah nya..amin...



p/s : syukur kerana ak masih sempat menghadirkan diri buat kali yang kedua ke kem pro kali yang ketiga..rugi sebab tahun ni ak lambat hadir jugak ke kem pro..sempat hadir untuk dua hari sahaja..='(

2 comments:

Tok Esah said...

wah macam best jer kem pro tahun ni..
last year boleh jd faci jugok tp tahun ni dah kne masuk asasi uia, huhuhu tahniah buat alumni SHAMS yg turun pdg...

jugde yg batch 09 tu nama dia syaheed jannati...

MOHAMAD KAMARUL HELMI BIN MOHAMAD NAWAWI said...

bereh..inysaAllah ana ingat nama syaheed pahni..dakpe,tahun depan,batch enta la plok turun jadi fasi..kami datang sebagai pemantau je la..hehe..

.: Popular Posts :.