.: Mutiara Kata :.
Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..
Assalamualaikum W.B.T..

dalam tension2 ngn final year project punya report n mcm2 lagi,sempat lagi ak main2 ngn photoshop..release tension n stress sket sbyk..main2 tu maksudnya duk menerokai dan meng'edit' beberapa gambar la..walaupun ak ni tak bape nk pandai sgt tp,slow2 la..tak leh la pandai dlm satu malam je..lame2 pandai la ni..hehe..insyaAllah..
picture ni terhasil selepas ak menggabungkan beberapa gambar yang setiap satunya ak apply action khas..pergh,macam hebat je..name action2 tu ade kat setiap gambar..senang je nk buat bila tahu caranya..cari action2 kat tenet n download..download yang free punya la..lepas tu,belajar la skit sbyk cara nk apply pada gambar..then,terhasil la gambar seperti kat atas ni..kena tgk jgk..tak semua action sesuai ngn setiap gambar..ade action yang bila kita apply,terus menjadi kat gambar tu..ade action yang bile kita apply,kite kena edit2 skit lagi..maksudnye,edit brightness,colour balance die etc..ade yang tak masuk terus ngn gambar,yang tu tak leh nk wat apa la..
p/s: kena start study dah sekarang..huhu..pesanan buat diri sendiri terutamanya..
.: Popular Posts :.
-
Assalamu'alaikum W. B.T. "Dan di antara tanda-tanda kebesaran Allah itu bahawa Dia jadikan bagi kamu pasangan hidup agar kam...
-
IRFAN.... adik aku? komfem2 bukan,tgk kaler kulit da tahu da kan..huhu.. anak aku? hmm,mungkin..haha..mustahil la tu.. anak sedare aku? hmm,...
-
“Aku kecewa la ngn member2 aku ro” , teman sebilik aku meluahkan perasaan nye mlm tu.. “Hujan pon tidak,ribut pon tidak,tibe2 cakap mcm ni...
-
Salam buat rakan2 dan sahabat2... Aku masih lagi xdapat mengurus blog aku ni dgn baik... setelah sekian lame baru arini ak bukak blog aku..p...
-
Wahai manusia, engkau berlari-lari di atas belakangku, tempat kembalimu adalah di dalam perutku.. Engkau melakukan maksiat di atas belakangk...
-
Sahabat, dalam kabur ku tercari-cari cahaya akhirnya kutemui sinar ceria di raut wajahmu Andainya alam ini mampu berkata-kata pastilah puji...
-
untuk maklumat lanjut, sila kunjungi laman web KLIBF 2011 ( click here )
4 comments:
TERBAIK RULL
tq wop..bese2 je ni..dok leh lawan lagi mu..ak ni bhgn wat isi masa lapang bleh ah..huhu..
jiwa doh mu nie letak gmbr diri =))
jiwa dok jiwa..
molek ak letok gambor ak dari ak letok gambor mu..haha..
sedih plok wase mu grad sem ni doh..
mad,wat fail se subjek..nk jupe mu lagi la sem depan..hehe..
Post a Comment