Seminar On Exploring The Future of Islam and Muslim World (CONVEST '10)
Date:2nd October 2010 (Saturday)
Time: 8am-5pm
Venue: Main Auditorium Kulliyyah of Engineering IIUM
Fee: RM 10 ONLY
Paperwork Presentation 1
Title: Rise and Fall of Islamic Civilization
Speaker: Ahmad Jais Alias (Former Director of IKIM.fm)
Paperwork Presentation 2
Title: Jewish Propaganda
Speaker: Tuan Khalid Yahya (Book Author:' Membongkar Misteri Dajjal')
Forum: Muslim and Islamic Country
Panelist:
1) Dr Shamrahayu Abd Aziz (Lecturer of AIKOL)
2) Prof Umar Ibrahim Vadillo (Chairman of World Islamic Mint)
Certificates and Refreshment are provided.
For registration & inquiries,please contact:
Bro. Anwari: 014-2990602
Sis.Habibah: 013-6282312
or may register online through this link:
click here
Thank you.
.: Mutiara Kata :.
Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..
Monday, September 27, 2010
.: CONVEST '10: Seminar :.
Posted by MOHAMAD KAMARUL HELMI BIN MOHAMAD NAWAWI at 9/27/2010 04:47:00 AM
Labels: convest'10, islamic, src
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.: Popular Posts :.
-
Assalamu'alaikum W. B.T. "Dan di antara tanda-tanda kebesaran Allah itu bahawa Dia jadikan bagi kamu pasangan hidup agar kam...
-
IRFAN.... adik aku? komfem2 bukan,tgk kaler kulit da tahu da kan..huhu.. anak aku? hmm,mungkin..haha..mustahil la tu.. anak sedare aku? hmm,...
-
“Aku kecewa la ngn member2 aku ro” , teman sebilik aku meluahkan perasaan nye mlm tu.. “Hujan pon tidak,ribut pon tidak,tibe2 cakap mcm ni...
-
Salam buat rakan2 dan sahabat2... Aku masih lagi xdapat mengurus blog aku ni dgn baik... setelah sekian lame baru arini ak bukak blog aku..p...
-
Wahai manusia, engkau berlari-lari di atas belakangku, tempat kembalimu adalah di dalam perutku.. Engkau melakukan maksiat di atas belakangk...
-
Sahabat, dalam kabur ku tercari-cari cahaya akhirnya kutemui sinar ceria di raut wajahmu Andainya alam ini mampu berkata-kata pastilah puji...


2 comments:
do u have khalid yahya's blog url? may i have it? thx
i don't have it..but,i try to find it for you..
Post a Comment