Jam sekarang menunjukkan angka 5.45 pagi...
sempat pulak aku memetik keyboard ni...huhu...
entah la,terasa nk menekan2 di pagi hari ni,walaupon pagi ni ada exam Manufacturing Process II...
amik angin kejap sebelum sambung baca balik..
macam ni la bila tiba musim exam...memang tak teratur jadi kitaran hidup...
Syukur, aku masih lagi seorang manusia yang waras di samping jadual exam aku yang agak padat...arap2 nye,aku masih sihat sampai la ke ari terakhir paper final exam ni...ade 5 paper dan senggang antara tiap paper,satu ari je...2 da lepas,3 more to go,alhamdulillah...
Stkat ni da abeh baca..cumanya aku perlu go through lagi skali supaya dapat ingat betul2...Subjek yang melibatkan penghafalan ni memang memerlukan kerja keras skit...tp,itulah tugas kita sebagai student...perlu ready seready-readynye sebelum melangkah masuk ke dewan peperiksaan dengan penuh yakin berbekalkan ilmu yang penuh di dada...tapi,da keluar daripada dewan tu, leh taw la ilmu penuh ke tak...hehe...sbb tu la orang cakap,waktu exam ni macam berada di medan peperangan la,silap step je,result hancur...ok la, orang da azan subuh...
Last but not least,all the best for ur final exam buat semua sahabat dan sahabiah di Taman Ilmu dan Budi ni...wallahua'lam...
.: Mutiara Kata :.
Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..
Thursday, April 9, 2009
Musim exam...
Posted by MOHAMAD KAMARUL HELMI BIN MOHAMAD NAWAWI at 4/09/2009 05:46:00 AM
Labels: life
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.: Popular Posts :.
-
Assalamu'alaikum W. B.T. "Dan di antara tanda-tanda kebesaran Allah itu bahawa Dia jadikan bagi kamu pasangan hidup agar kam...
-
IRFAN.... adik aku? komfem2 bukan,tgk kaler kulit da tahu da kan..huhu.. anak aku? hmm,mungkin..haha..mustahil la tu.. anak sedare aku? hmm,...
-
“Aku kecewa la ngn member2 aku ro” , teman sebilik aku meluahkan perasaan nye mlm tu.. “Hujan pon tidak,ribut pon tidak,tibe2 cakap mcm ni...
-
Salam buat rakan2 dan sahabat2... Aku masih lagi xdapat mengurus blog aku ni dgn baik... setelah sekian lame baru arini ak bukak blog aku..p...
-
Wahai manusia, engkau berlari-lari di atas belakangku, tempat kembalimu adalah di dalam perutku.. Engkau melakukan maksiat di atas belakangk...
-
Sahabat, dalam kabur ku tercari-cari cahaya akhirnya kutemui sinar ceria di raut wajahmu Andainya alam ini mampu berkata-kata pastilah puji...


2 comments:
salam..first time jumpa blog awk..hehe..gud luck la exam yer..
marul yg hebat n pandai menulis..kagum2.....
Post a Comment