CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Thursday, October 15, 2009

.: TeNanGkaN FikiRaN :.

Marilah kita same2 menghayati keindahan alam ciptaan Allah S.W.T..
Mana tahu dengan menghayati gambar2 ni dapat menghilangkan kekusutan di kepala kita..
Kerana Nabi telah bersabda, sekiranya kita mahukan ketenangan,lihatlah 3 perkara ini:
1-wajah ibu yang melahirkan kita
2-lautan yang terbentang luas
3-satu lagi da lupa la..huhu..maaf..kaabah kalau tak silap..

selamat menghayati gambar2 ni..











Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T, dalam keadaan dunia yang semakin tua dan uzur ni,masih wujud lagi tempat secantik, seindah dan sebersih ini atas dunia milik Allah ini..

Ish,nak je rasenye naik flight sekarang pegi ke tempat2 sebegini..tgk gambar pon da terasa tenang,kalo dapat menjejakkan kaki ke tempat ni,entah mcm mana la perasaan nya..tapi,byk kekangan untuk aku menjejakkan kaki ke tempat2 ni..satunye,al-fulus la..takpe, dah ade fulusnya nanti, sekurang2nya, aku dapat pegi haji n umrah dulu..

Moga diperkenankan Allah S.W.T..InsyaAllah..Amin..

2 comments:

princess_archer said...

suker juger!! canteQ sgt...

anak ummi said...

ummi pnah gtau, kalu kte tgk 3 bnda ni, dpt pahala free2 je.. pertama kaabah, kedua al-quran (sbb 2 quran seelok2nye kte simpan kt tmpt terbuke, yg boley kte nmpk) n ketiga wajah ibu ayah.. n ari 2 ade dnga lg, kalu tgk laut 2.. wallahualam.. 1st tym bace blog kamu.. =)

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget