CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Friday, January 21, 2011

.: AGM SRC 09/10 :.

Salam..
lamenye tak update blog..sangat2 lama..
sampai tak tahu nk post ape dah..
ada la jugak beberapa perkara dalam kepala ni,tapi,
untuk kali ni,ak just nk post poster n banner AGM SRC 09/10 pada hari isnin ni..
yang dalam kepala ni, esok luse kot..huhu..


.: Annual General Meeting Students' Representative Council 2009/2010
DATE : 24th Januari 2011
VENUE : Main Auditorium, IIUM
TIME : 8 pm till 11 pm
**All are invited**






4 comments:

batrisya qistina said...

segar doh ko tu boh?he

MOHAMAD KAMARUL HELMI BIN MOHAMAD NAWAWI said...

segar jah,bakpo tok segarnyo..huhu..
kelam kabut n haru skit minggu ni..
seminggu duk umoh etek,mari2 uia,jadi blur terus..huhu..

mari ah agm?tokse?

izzatghazali said...

naip gune mnd nih abg? kaki? hehe.

baik cepat. nok lawan engine pulok nih.

MOHAMAD KAMARUL HELMI BIN MOHAMAD NAWAWI said...

jangan sebut2 ngat psl SHAS cup..sedih jadi..huhu..
xmain doh bola sem ni..
gantung but doh..

kalu agok2 baik doh,nk men futsal je dulu..hehe..

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget