CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Saturday, April 2, 2011

.: SRC 10/11 SuB-c0mmittee ReCruitMenT :.


Assalamualaikum W.B.T..
semoga anda semua dalam keadaan yang sihat dan dalam rahmat Allah S.W.T selalu..

tak sempat nak mencoret panjang-panjang..sekadar nak mempromosikan poster "SRC 10/11 sub-com recruitment"..yang ini untuk kampus Gombak sahaja..

adakah anda seorang pelajar UIA?
merupakan pelajar tahun pertama?
atau pelajar tahun dua?
atau pelajar tahun tiga?
adakah anda berkeinginan untuk membantu EXCO-EXCO SRC menjalankan tanggungjawab mereka?
adakah anda bersedia untuk bersama-sama mereka mengharungi satu tahun yang sangat mencabar?

jika YA,maka,anda layak untuk memohon..



Masih belum mengenali barisan Majlis Perwakilan Pelajar UIAM sesi 2010/2011?
Jom kita tengok serba sedikit siapakah hamba Allah yang telah dipilih untuk menjadi pemimpin pelajar bagi tahun ini..


Inilah barisan Majlis Perwakilan Pelajar UIAM sesi 2010/2011 (kampus Gombak)..gambar yang sama seperti dalam poster recruitment tapi dibesarkan sedikit supaya wajah2 mereka lebih jelas..sebesar ni je yang muat..


 Poster ini pula adalah barisan Majlis Perwakilan Pelajar UIAM sesi 2010/2011 (kampus Kuantan).


Jom kita tengok setiap jawatan beserta dengan orang yang memegang AMANAH untuk portfolio tersebut..


PRESIDENT:

MOHAMAD IQBAL AB WAHAB (Kulliyyah of Economics & Management Sciences)

VICE PRESIDENT 1:
SHARIF AHMAD (Kulliyyah of Medicine)

VICE PRESIDENT 2:
MOHAMMAD MOHIUDDIN (Kulliyyah of Islamic Revealed Knowledge & Human Sciences)

VICE PRESIDENT 3:
SITI AMINAH MOHD NAIM (Kulliyyah of Information Communication & Technology)

VICE PRESIDENT 4:
FAUZAN MOHAMED (Kulliyyah of Nursing)

SECRETARY GENERAL:
MAHIRAH ABD RASHID (Kulliyyah of Islamic Revealed Knowledge & Human Sciences)

ASST. SEC. GEN 1:
NIK MUHAMMAD HANIS NEK RAKAMI (Institute of Education)

ASST. SEC. GEN 2:
HANIS ABD RANI (Kulliyyah of Medicine)

TREASURER:
SYAHRIL UZAIR SAHML HAMEED (Kulliyyah of Engineering)

ASST. TREASURER:
NURUL HANIM OTHMAN (Kulliyyah of Dentistry)


SECRETARIATS:


WELFARE
CHAIRPERSON:
HAFIZUL FARIS CHE RAZLAN (Ahmad Ibrahim Kulliyyah of Law)

CO-CHAIRPERSON:
MIMI NOR SYAHUDDA SETAPANI (Institute of Education)
KAMAL AMAR DAHLAN (Kulliyah of Dentistry)
SITI AMINAH MUHAMMAD IMRAN (Kulliyyah of Science)


SPIRITUALITY & ISLAMIZATION:
CHAIRPERSON:
MUHAMMAD FITRY HUSSIN (Ahmad Ibrahim Kulliyyah of Law)

CO-CHAIRPERSON:
ABAS ABDULLAHI AHMED (Kulliyyah of Economics & Management Sciences)
ANIS NADIA HUSSIN SHOKRI (Kulliyyah of Allied Health Sciences)


PUBLIC RELATION:
CHAIRPERSON:
ADIB FAKHRULLAH AZMI (Kulliyyah of Architechture)

CO-CHAIRPERSON:
WAN MOHAMAD HAFIQ ABD JALIL (Kulliyyah of Economics & Management Sciences)
MUHAMMAD LUQMAN HAKIM ROOMALI (Kulliyyah Of Allied Health Sciences)
NOOR BAITI SOLEHAH NUAWI (Kuliyyah Of Pharmacy)


INFORMATION AND MULTIMEDIA:
CHAIRPERSON:
WAN ZULKARNAIN WAN ISMAIL (Kulliyyah Of Information Technology & Technology)

CO-CHAIRPERSON:
MUHAMMAD HAFIZUL TAIB (Kulliyyah Of Architecture)
MUHAMAD SHAFIQ ABU HASSAN (Kulliyyah Of Science)


ACADEMIC AFFAIRS:
CHAIRPERSON:
MOHD RIZWAN MAT ZAIN (Kulliyyah of Islamic Revealed Knowledge & Human Sciences)

CO-CHAIRPERSON:
NUR ZU’AINI MOHD SARIFUL LIM (Kulliyyah of Nursing)

INTERNATIONAL AFFAIRS:
CHAIRPERSON:
NOMAN BASHIR (Kulliyyah of Economics & Management Sciences)

CO-CHAIRPERSON:
HABIB M.A ABU OMER (Kulliyyah of Economics & Management Sciences)
MISS HASNA AHMAD (Kulliyyah of Science)

SPORTS AND CULTURE
CHAIRPERSON:
MOHAMAD AMIR ARIF RAMLI (Kulliyyah Of Engineering)
CO-CHAIRPERSON:
AHMAD MUSTAQIM ARIFFIN (Kulliyyah Of Pharmacy)




Sekadar itu sahaja kali ini..kepada yang berminat dan masih belum mendapat cukup maklumat berkenaan ini, sila layari blog src-iium..terima kasih..=)


p/s : buat semua pelajar UIAM yang kini dalam fatrah final exam,


"ALL THE BEST and GOOD LUCK"

"SEMOGA ALLAH MEMPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN FINAL EXAM KITA"

pesanan kepada mereka yang dapat carry mark rendah,masih belum terlambat lagi untuk berusaha..
yang penting,jangan putus asa dan jangan lupa juga untuk doa banyak2..
doa supaya kita dapat jawab dengan baik nanti dan doa juga supaya Allah menerangkan hati orang yang tanda kertas kita walaupun kita tahu lecturer kita itu seorang yang sangat 'strict' dalam memberi markah..huhu..

macam cakap kat diri sendiri..huhu..
ape-ape pun,ini adalah pesanan buat diri sendiri jugak..

terpanjang pulak,boleh masukkan kat dalam satu entry lagi ni..huhu..
takpe,dua dalam satu kadang2 lebih baik..=)

0 comments:

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget