CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Tuesday, July 19, 2011

.: Kejohanan Paintball Piala Ketua Pemuda Gombak 2011 (edisi ketiga) :.

Assalamualaikum W.B.T..


"Kejohanan Paintball Piala Ketua Pemuda Gombak 2011"
Tempat : Gelanggang Paintball Pusat Khidmat Rakyat Parlimen Gombak, Taman Melawati
Tarikh : 17hb Julai 2011 (Ahad)
Perasmian oleh : Ust Syarhan Humaizi (Ketua Pemuda Pas Gombak)


Gambar Sewaktu Majlis Perasmian Pembukaan

YB Saari Sungib menyampaikan ucapan aluan menyokong program sebegini yang melibatkan aktiviti remaja dan belia 


Ketua Pemuda Gombak, Ust Syarhan Humaizi menyampaikan ucapan dan seterusnya merasmikan Kejohanan pada kali ini yang telah dianjurkan buat tahun yang ketiga 


YB Saari Sungib menembak belon sebagai simbolik perasmian Kejohanan kali ini


Gambar Sepanjang Kejohanan


Sebahagian peserta dan penonton yang hadir bagi menjayakan kejohanan kali ini 


 Dua 'key player' UKJGS (Sdr Ashraf dan Sdr Yusof Nor) sedang melakar strategi








 

Team UKJGS menyiapkan diri dengan memakai kelengkapan perang 


 diketuai ketua UKJGS sendiri: Ust Mat Nor (bertopeng dan bertopi oren)



'second team' UKJGS


saat yang mendebarkan, menunggu arahan perang dimulakan





sebahagian aksi di dalam medan perang


terkena 'head shot' setelah larian 'kamikaze': cat masuk mulut pulak dah..


Sebahagian committee kejohanan paintball kali ini 




Gambar Sewaktu Majlis Penutup dan Pembahagian Hadiah Kepada Pemenang

Ucapan penutup oleh Ketua Pemuda Gombak, Ust Syarhan Humaizi


Hamper, sijil dan wang tunai yang telah disediakan penganjur sedang menanti pemenang 









Tempat Keempat (Saguhati)







Tempat Ketiga







Tempat Kedua








Tempat pertama (Johan Kejohanan Paintball Piala Ketua Pemuda Gombak 2011)




MC sewaktu majlis penutup


Ucapan terima kasih daripada Ust Fadzli Bakar sebagai wakil Pemuda Pas di atas penyertaan semua belia dan remaja di dalam kejohanan kali ini..semoga penyertaan yang memberangsangkan seperti ini dapat dilihat pada program-program yang akan datang..


Tahniah juga kepada team UKJGS di atas kesungguhan dan keazaman anda semua walaupun kita tidak berjaya mengulangi pencapaian tahun lepas..nak buat macam mana, hanya johan kumpulan sahaja yang layak ke peringkat separuh akhir terus..kita yang berada di tempat kedua kurang bernasib baik kerana jumlah menang dan kalah sama dengan johan kumpulan tetapi hanya mata yang membezakan kedudukan..tak mengapa,cuba lagi tahun hadapan =)


p/s: lama sangat dah tak berkesempatan untuk update blog..sedikit sibuk kebelakangan ini..terlalu banyak sebenarnya gambar2 yang merakamkan kenangan-kenangan berharga sepanjang bulan Jun dan Julai ni..insyaAllah,kita akan flashback balik semua tu dari masa ke masa selepas ini..ada walimah-walimah sahabat semasa cuti sekolah bulan jun hari itu..ada hari bakat PASTI peringkat gombak,superstudy dan pelbagai lagi..=)


1 comments:

AHBAR said...

Aik x tau pun..ru kalo ad ag program mcm ni hello sama saya... haha

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget