CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Saturday, July 30, 2011

.: Seminar Motivasi SuperStudy di PETRONAS, Melaka :.


Assalamualaikum W.B.T..


"Seminar Motivasi SuperStudy"

Tarikh: 23hb Julai 2011
Tempat: Loji Penapisan PETRONAS, Melaka 
Peserta: pelajar-pelajar sekolah rendah dan sekolah menengah
yang merupakan anak-anak kepada staff PETRONAS
Anjuran: MRCB & PETRONAS
Dikelolakan oleh: Saudara Fadzli Yusof (RK Training)


Alhamdulillah, bertambah lagi pengalaman bersama peserta-peserta Superstudy..kali ini bertempat di dalam loji penapisan minyak, Melaka..Abg Fadzli Yusof telah dijemput untuk meningkatkan semangat belajar di dalam diri semua peserta dan dalam masa yang sama mengajar beberapa teknik belajar supaya belajar itu menjadi seronok dan sangat seronok..



Terima kasih kepada adik Alya kerana mempromosikan Seminar SuperStudy yang dihadirinya pada 11 Jun 2011 di UIA,Gombak kepada keluarga dan juga rakan-rakannya..secara tidak langsung, membawa kepada keberjayaan Seminar SuperStudy pada kali ini..Alya ada skill marketing yang hebat..hehe..


Alhamdulillah,sampai tepat pada masanya di PETRONAS Melaka tanpa 'makan langsat'..ada GPS,tak bimbang sangat la..huh..lagipun,diorang dah emelkan peta ke sana..

Tak banyak sangat gambar tetapi sudah cukup rasanya untuk menggambarkan suasana seminar SuperStudy di sana selama satu hari daripada pukul 8.30 pagi hingga pukul 5 petang..belum pun hilang penat pulang daripada Gambang, kena bangun seawal pukul 5 pagi untuk bertolak ke Melaka..mesti tiba di sana sebelum pukul 8 pagi..keletihan terubat dengan melihat kesungguhan peserta-peserta yang hadir..diorang pun mengorbankan waktu hujung minggu diorang untuk hadir ke seminar ini..takpe,sama2 berkorban..hehe..


Banyak membebel plak..huhu..jom,tgk gambar..



Panaskan tangan dengan menggosok kedua2 tapak tangan selaju mungkin..hehe..


 Sebagai permulaan..sesi mem'Buzzz' rakan-rakan di tepi dan jugak di dalam dewan..hehe..


Khusyuknya adik-adik kita ni..


Trademark Cikgu Fadzli: "Thumbs up" =)


"Anda mahu silap mata lagi?" hehe..


Cikgu Fadzli: "Macamana cara nak basuh baju dengan mesin basuh?
"Err,errr.." =p


Itulah sebahagian gambar..baru selesai dua,ada dua lagi..satu di UIA Gombak pulak dan satu lagi di Politeknik Ungku Omar..

0 comments:

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget