CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

.: Mutiara Kata :.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang..sahabat sejati ialah org yg menegur kesilapan sahabatnya...mengutuk perbuatan kejinya....dan mengambil berat akan sahabatnya...itulah sahabat sebenar..

Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja!!

Assalamualaikum...

Agak lama tak posting kat blog ni..first2,kita bermula dengan posting pasal hari pekerja dulu bersempena 1 Mei 2009 arini..

Walaupon diriku ini masih lagi seorang studen
t yg punyai perjalanan yang masih pjg..huhu..tapi, bile tiba hari pekerja ni,teringat dekat sahabat2 yang dah pon bekerja...apatah lagi dengan ibu dan bapa,mak dan ayah kita yang xjemu2 pergi kerja setiap hari semata2 xmahu anak diorang merasai kesusahan yang pernah dirasai diorang waktu muda2 dulu...

jadi di kesempatan ini aku nk ucap skali lagi selamat Hari Pekerja tahun 2009 kepada mak ayah,sedara2 dan sahabat handai yang dah pon berada di alam pekerjaan..

Semoga anda kekal bersemangat melakukan pekerjaan yang di amanahkan kepada anda...hehe..



.: harapkan pagar, pagar makan padi :.

0 comments:

.: Popular Posts :.

There was an error in this gadget